Informacja Dla Klientów z Adresami Zewnętrznymi

 

Do wyłączenia Starych Adresów pozostało już niewiele czasu

 

 

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że w związku z rozwojem firmy, od marca 2011 dokonaliśmy zmiany związanej z przydziałem Adresów Zewnętrznych. Jeśli wyświetlił się Państwu ten komunikat, oznacza to, że w obecnej chwili posiadacie Państwo Stary Adres Zewnętrzny.

Aby uzyskać nowy adres i pełną jego funkcjonalność należy wykonać następujące procedury:

  • Jeśli Posiadają Państwo Router: – na routerze należy ustawić, aby adres przydzielał się automatycznie.
  • Jeśli łączycie się z siecią bez pośrednictwa Routera (komputer bezpośrednio podłączony kablem do naszej sieci): – należy w ustawieniach karty sieciowej (tam gdzie wpisywano adres zewnętrzny) – zmienić ustawienia na:  „Uzyskaj adres ip automatycznie„ i „Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie” – zostanie przydzielony nowy adres.

Jeśli będą Państwo mieli jakikolwiek problem ze zmianą powyższych ustawień prosimy o kontakt z firmą. Nasi pracownicy zaoferują bezpłatną pomoc.

Jednocześnie miło nam jest poinformować, że wprowadziliśmy możliwość drukowania faktur przez internet oraz możliwość wglądu w płatności.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony: www.plastcom.pl i naciśnięcia przycisku:

formularz
Prosty formularz do wypełnienia i uzyskujecie Państwo dostęp do Biura Obsługi Klienta. (Formularz należy wypełnić dopiero po wykonaniu procedury przydziału nowych adresów)

*Aby zamknąć komunikat należy nacisnąć przycisk „ZAPOZNAŁEM SIĘ”. Należy jednak mieć świadomość, że dopóki nie zostanie wykonana przez Was procedura przydziału nowych adresów może się on pojawiać w sposób cykliczny.